26. januar 2025
»Afrika je mlad trg in kljub vsem stereotipom so mlade generacije na tej celini vse bolj modno ozaveščene, vendar še niso vešče, čeprav jih zanima uporaba lepotnih izdelkov.«
Na največjem sejmu kozmetične industrije Cosmoprof je Anien Botha poudarila priložnosti za lokalne blagovne znamke.
26. januar 2025
26. januar 2025
26. januar 2025
»Čeprav imajo multinacionalne blagovne znamke še vedno velik ugled na celini in se v nekaterih primerih dojemajo kot statusni simbol, je zelo pogosta pritožba potrošnikov, da ta podjetja nimajo izdelkov, ki bi jih razvili ob upoštevanju specifičnosti kože afriških žensk in afriškega podnebja.«
Rubab Abdola je izrazila pričakovanje glede razvoja izdelkov za nego kože za afriške potrošnike.
26. januar 2025
26. januar 2025
26. januar 2025
26. januar 2025
26. januar 2025
»Medtem ko se regije, kot so Severna Amerika, Evropa in Azija, ponašajo z visoko razvito proizvodno infrastrukturo z napredno tehnologijo, je afriški proizvodni sektor še vedno v povojih.«
Azize Elize Brady je pojasnila razlike v proizvodnji med Afriko in drugimi regijami.